lördag 25 april 2009

Nu är värmen här...




Hejsan!
Vilken underbar dag det har varit. Värmen har äntligen kommit. Min stora pojke M har tenniscup i Kil idag. Min lilla H och jag har haft en mysdag hemma. Han börjar att pigga på sig efter febern. Tänkte visa er mitt nymålade runda lilla bord. Det var björkgulaktigt innan jag penslade på lite vit färg. Jag har även målat på min älskade pidestal. Rosmarinplantan har vuxit till sig rejält. I dessa korgstolar som kommer ifrån Mio sitter ofta jag och min man och drömmer och pratar och dricker kaffe. Ett härligt litet hörn! Ikväll tänder vi grillen för första gången i år hemma hos oss. Njut av stunden/KRAM Åsa


6 kommentarer:

  1. Där hade jag också gärna tagit en kaffe, ser jättemysigt ut!!
    Grillar också i kväll. Ha det gott,Camilla.

    SvaraRadera
  2. Det ser helmysigt ut! Vi premiär grillade också i kväll. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig hörna! Jättefint! Igår var det nog inofficiell grillpremiär i Sverige :) Vi grillade också...

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut att sitta där och dricka kaffe. Borden blev väldigt fina. Ha det gott kram malin.

    SvaraRadera
  5. Så otroligt fint rum. Roligt att ha hittat till dig här stannar jag en stund...Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ert uterum är så fint, ska bli mysigt att vara där på valborgfirande på torsdag.
    Ha en fin vecka i vårsolen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera