onsdag 29 april 2009

Hyllan uppe...

Nu är hyllan upp som jag köpte på loppis och har
målat den vit. Mysigt med små hyllor, som man kan
ställa lite saker som man tycker om.

Se skillnaden utan hylla.

Arvegods från mammas faster Alva


Loppisfynd

Hej!
Imorgon är det valborg, en trevlig högtid tycker jag. Vi har en vårfest här hemma hos oss, som har blivit lite av en tradition. Goda vänner och deras barn kommer hit. Vi kör alltid knytis och det blir alltid så gott i och med att alla är matintresserade. Emellan varmrätt och efterrätt går vi till hembygdsgården och firar in våren med majbrasa. Visar lite bilder från festen i nästa inlägg. Ha en trevlig Valborg och 1:a maj/ KRAM Åsa

7 kommentarer:

  1. Hyllan gjorde sig kanon där över bordet:-) Kul o se bilder från eran fest sen då!:-) Ha en härlig valborg, Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Härligt Åsa! Det blir så fint du är riktigt i fixartagen ser jag, roligt, det inspirerar.
    Önskar dig en skön Valborg.
    Kramis Lotta!

    SvaraRadera
  3. Hur hinner du allt, vad gör du inte nu för tiden...? Vad fint det blev, jag får inte sätta upp någon hylla på vår putsvägg på altanen. Man ska vara försiktig med puts...
    Det ska bli kul att träffas i morgon med god mat och trevligt sällskap! Fint väder blir det nog också. Hjälp ska du ta kort på oss också...?
    Vi ses snart, kramis vännen!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Ja det blev mycke finare med hyllan, tänk vad en liten hylla kan göra!!

    Ha det gott, kram Camilla och ha en riktigt fin valborg!!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också hyllor lite varstans. Det är ca en mil mellan Mullhyttan o Fjugesta. Ha en trevlig helg Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker såp-bytta från faster Alva (vackert namn också). Jag är svag för emalj föremål, det är såå vackert. Hyllan blev bra. Det är bra med hyllor och kunna ha lite fina saker på... Ha en härlig Valborg! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!! Tack för dina underbart fina kort, vad glad jag blev! Jag har mailat tillbaka till dig, Stor Kram Sofia

    SvaraRadera