söndag 19 april 2009

Lite av varje...











Godmorgon!
Igår var jag på minitenniscup i Örebro, Backahallen. Min Lilla H kom trea i cupen, Han var en av de yngsta deltagarna och var så duktig!
När jag äntligen var i Örebro var jag tvungen att hoppa in i den omtalande butiken, CE ute och inne. Verkligen en jättefin inredningsbutik. Där fick man mycket inspiration. Där var det mycket jag ville ha... Jag köpte iallafall fem stycken Brukakrokar till min hatthylla som jag funderar på hur jag ska få tillverkad, hmm. Jag får nog be någon finsnickare för min man verkar inte ha tid med det, hihi. Glasen i hyllan hittade jag på Ica Maxi. Tre stycken för 49 Kronor. Jättefina att ha som vattenglas till rödvinet. Glasen kommer ifrån Italien och var lite romantiska med sin dekor tycker jag. Jag köpte nio stycken, ska köpa mig tre till så jag har tolv. Idag ska vi greja vidare i det lilla rummet, spela tennis och försöka komma ut lite.
Ha det så gott! Kram Åsa













































13 kommentarer:

  1. Åhh var du på CE:-) Ja visst blir man lite smått shoppinggalen därinne, ialla fall jag... Krokarna var jättefina!! Må gott, kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej åsa, fina fynd du inhandlat, de glasen har jag oxå använder dom alla dagar.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Hej & tack för titten hos mig !
    Exakt var ligger CE i Örebro, ska dit imorrn ;0), sådana krokar vill jag med ha till en hatthylla !
    Lämnade du kvar några ?

    Glasen va fina =0)
    Tycker om den blåa serien av porslin de fått in på ICA MAXI.

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Fin hyllan blev (inlägget innanför). Gillar också CE inne och ute men det var ett tag sedan jag var där, kankse är tur det det blir ganska dyrt när man hnadlar där. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Godkväll i stugan!
    Vad mysigt med en sväng till Örebro och dessutom lite shopping..."Me like" glasen i från Maxi kanske ska jag härma? Får jag?

    När var vin kvällen?

    Kramisar Lotta!

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa!! Vilka snygga glas.. Örebro är en mysig shoppingstad.. Hyllan såg superfin ut i förra inlägget!! Ha en skön Söndag kväll Kram:Helen

    SvaraRadera
  7. Min systers favorit butik. Jag tror inte den fanns då jag bodde i Örebro. Då jag åker till Örebro du så blir det bara besök hos släkt och vänner... Krokarna var jätte fina! Glasen har jag också kollat in på Ica Maxi. De har jätte fint glas och porslin i bland. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Här handlas det vidare...
    Kul att du fick tag på krokarna i Örebro.
    Vi hade det jättetrevligt i Norrköping. Fint väder med lite kyla, grillning och mycket prat och vin...Shoppade bara tights i marin och rött till mina jeansklänningar m.m. Hittade inte så många inredningsaffärer, men det fanns säkert...
    Vi ses kanske i veckan!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Hej,
    första gången jag är inne på din blogg. Vad mycket fint du visar!
    Mycket god mat och vad du är händig!
    Hyllan du visar i förra inlägget är toppenfin.

    Kommer gärna tillbaka och läser mera.

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Kika in till mig Åsa;-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Jamen nu har du ju krokarna - snart hela hyllan! :-)

    KRam Maud

    SvaraRadera
  12. Jättefina glas du hittat. Tänk man kan göra fynd på de mest oväntade ställena!

    Kramis Maria

    SvaraRadera