måndag 20 april 2009

Kära hjärtan...







Hej!
Tack alla bloggare för era fina kommentarer! Ni ger mig sådan energi och inspirationslust. Särsklilt TACK till Sofia med bloggen Signe-1 för att hon gav mig uppskattning genom att ge mig en award.
Dessa hjärtan hittade jag i presentbutiken i Degerfors. En jättefin butik som jag vill besöka igen. Idag reste min lilla H till Stockholm med mormor för att besöka min syster och hennes två barn. Han ska vara borta måndag till torsdag och har aldrig varit ifrån mig så länge, vilket känns lite jobbigt. Min stora pojke M saknar sin lillebror jättemycket. Det var ett tårfyllt avsked när de kramade varandra på morgonen. Jag försöker att passa på och mysa och vara med M så mycket som möjligt nu. Vi har ätit pizza och åkt en sväng i våran skärgård. Nu ska vi gå och lägga oss tidigt och kolla på film i sängen. Godnatt/Åsa

4 kommentarer:

  1. Hej Åsa! Tack för din gulliga kommentar. Hoppas allt är bra med dig! Själv är jag ganska trött efter dagen som varit... men det har varit jättekul! Vilka fina hjärtan du fått tag på!! Degerfors Presentbutik har mycket fint där är jag ibland när jag har vägarna förbi.Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Det kan vara ganska skönt att bara ha ett barn att rå om i bland. Jag tror att det är bra för barnen också. De får all uppmärksamhet då. Jag brukar ta dem en och en och åka upp på stan och handla kläder till dem och fika. Det är ganska mysigt. Passa på att rå om stor killen så länge... Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Fin hjärtan! Alltid jobbigt när man inte har barnen hos sig tycker jag....kan tänka mig hur du känner även om man vet att de har det bra. ha det gott Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Såå fina hjärtan:-) Tror alla parter mår bra av att få lite egentid med varann emellanåt även fastt det kan kännas jobbigt! Njut av den stora killen nu så mkt du kan! Kram Sofia

    SvaraRadera