onsdag 15 april 2009

Fyndboa...






















Hejsan!
Idag när jag var ledig tog jag mig tid till att åka till Fyndboa. Där hittade jag ett par söta små skor "made in Italy", stod det i dem, söta! Två små silverljusstakar för 25 kronor fick slinka med också. Det som jag blev mest nöjd över var piedestalen. Den var rund och rejäl, såg mycket gammal ut. Bra att man kan ställa något under också. Den ska få lite ny vit färg, men just nu vill jag njuta av den nötta och skavda stilen på den. Den pryder sin plats i sommarrummet, men den kommer säkert flyttas runt . Ha det så gott! KRAM Åsa

14 kommentarer:

  1. Hej!!Vilka fina bilder!Sypuffen i ditt förra inlägg blev ju jättefin!Vilket fynd!Jag tycker det är så kul att besöka andras bloggar som också heter nåt med lycka :) ha det gott!Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd du gjort !
    Har faktiskt aldrig varit där på " FyndBoa ".

    Visst är det bra när man kan låna inredn.tidningar av varann, det blir så dyrt ;0)

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. Fina & mysiga saker Åsa... Idag har jag börjat riva ner tapeterna i köket, har bestämt mej för att vara klar till kalaset! Ha det gott, KRAM Charlotte

    SvaraRadera
  4. Vad alla människor fyndar mycket fint! Jag gillade ljusstakarna bäst! 25 kronor. Det räcker ju knappt till två glassar... Nästan gratis för så fina ljusstakar! Undrar vem som har lärt sig gå i de små skorna... Pedistalen var lite annorlunda och fin. Kul med lite nytt, speciellt då det är så billigt... Kram och godnatt! Stina

    SvaraRadera
  5. Dte är så kul när man känner att man hittar fina saker till bra priser. Kul med fyndbodar.
    Piedestalen är super fin.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Oj, vad du fyndat igen, tur att ni har ett stort hus...
    Alla sakerna var såå fina. Jag tror inte du behöver måla pedistalen. Den var fin ändå.
    Vi ses snart, kommer sen.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej! Kul att du hittade till mig. Vilka fina fynd du gjort. Man känner sig alltid så glad och nöjd efter såna kap. Pedistalen var verkligen jättefin.
    Va duktig du är att fixa....., sypuffen blev verkligen jättefin. / Eva-Mari

    SvaraRadera
  8. Hej! Tack för titten hos mig. Vilka fina fynd du gjort....Grattis till lyckat köp! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Tycker verkligen att den nötta vita färgen var jättefin på pidestalen!

    Tack för kommentaren på min blogg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej igen! Ja, visst är det fint med olivträd...du får skriva det på listan till Mors dag!! Tapeten i köket kommer ifrån Sandbergs...o finns i många färger o nyanser! Ha de bra! Kram Therese

    SvaraRadera
  11. Go kväll!!Du fyndar på..pidestalen gillade jag lite shabby!? Jag hör utav mig om en bloggafton
    framöver! Kramar/Helen

    SvaraRadera
  12. Mycket fina saker du fyndat, Fynboa, låter intressant. Var ligger den? Ha en skön helg kram malin!

    SvaraRadera
  13. Hej Åsa!
    nu måste ja kommentera alla dina bilderså mycket fina saker. Sypuffen blev ju jättesöt och hyllan var ett riktigt fynd. Piedestalen var oxå ett shabby fynd. Åh ja älskar loppis.
    Ha en skön helg kram Anna

    SvaraRadera