söndag 1 mars 2009

Trappan upp och ner...










Vårat hus har varit ett hus med fyra lägenheter i. Sedan gjordes det om till två stora lägenheter. Idag är det enfamiljshus. Vi var lite rädda för att inte få någon enfamiljskänsla i huset när vi renoverade. Vi strävade också efter att få trädgården att stämma väl med huset. Jag känner att vi är på god väg. Vi drömmer ofta om vad vi mer vill göra med huset. Hoppas att eran helg har varit fin. Vad duktig hon var Agnes igår! Vi ska snart iväg till vår kusins 25- års kalas. KRAM Åsa

5 kommentarer:

  1. hej Åsa! Vad kul att du hittat till min blogg, nu hittade ju jag dig! Vilka härliga lampor du har, jättecharmiga!

    Hit kommer jag igen:)

    Ha en bra kommande vecka!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa1 Jag ser att du bloggar på kul... Vilka fina fynd du har lyckats med att göra i helgen. Jag har bara fyndat på klädfronten en hel del!
    Ha en bra kväll Lotta!

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Kul med en ny blogg, upptäckte dig när jag var inne på Jennys fina blogg!
    Ska bli kul att följa dig.
    Fina bilder!
    Ha det gott.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Hej & tack för dina gulliga ord hos mig !
    Kul att du lämnade ett spår, för då hittade jag ju till dig =0), så nu ska jag kika vidare.

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Kanonfina bilder i ert fina hem. Visst är det kul att få dela med sig. Jag tar det lite lugnt med mina bilder, men ska komma igång lite mer framöver. Behöver träna lite...
    Kram Susanne

    SvaraRadera