lördag 7 mars 2009

Förkärlek till stolar...


Denna snygga stol inhandlade jag för endast 20 kronor. Den klädde jag i ett kuddfodral av Gudrun Sjödén. Jag inhandlade oxå tre karaffer och lite annat smått och gått. Idag gick jag till en annan loppis som låg i en lada. Den var kul. Jag blev ledsen över en sak bara. Jag stod och höll i en fin korg med saker i. Jag trodde inte att den var till salu för att det låg massa garner i. När jag sedan kom tillbaka var den borta. Där lärde jag mig en läxa vad gäller loppis. Åsa

2 kommentarer:

  1. Vilket fynd du har gjort. Stolen är verkligen underbar! Jag vet att dessa stolar är hett eftertraktade och att nypriset för en stol ligger på över 1000 kr! Du skall inte sörja för att du missade korgen, när du kom hem med denna vackra stol!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du och jag har blivit inbitna bloggare och loppisbesökare...Fyndade några gulliga örngott med spets och två vita krukor igår.
    Fin stol och tyget blev snyggt till. Var stolen redan vit?
    Kram Susanne

    SvaraRadera