söndag 8 mars 2009

Grönt & Vitt

Hej ! Idag är jag lite lagomt trött efter en mycket trevlig vårfest.
Hittade det här söta tygstycket i en gammal kökssoffa i vårt sommarrum.
Det har hängt i Alvas kök. Jag tycker att det är helt underbart. Det är dock lite
fet fläckar på den trots en tvätt i maskin. Får testa att lägga det i blöt igen. Jag ska sätta upp det i mitt kök. Min man och jag har slöat i soffan med en gripande film Himlens Hjärta. Har ni inte sett den kan jag rekomendera den varmt. KRAM Åsa


















3 kommentarer:

  1. Hej Åsa! det var trevligt igår, partaj...
    Tur att det är så sällan för min del för det svider lite i dag...
    Fina bilder på tulpanerna har du testat att ta bilderna i från Idas tips?
    Tyget med förvaingen var gammeldags och fint.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej kompis!
    Tack för att ni kom till våran roliga vårfest!
    Vi hade verkligen skitkul som jag hade hoppats på. Hade väldigt ont i mina dansfötter när jag lade mig...
    Fortsätter du med vårkänslorna och mina favvofärger grönt och vitt? Fina bilder!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej! Härliga bilder... Minnen väcks till liv med gamla saker...I kväll ska jag till en kompis & äta soppa..Ha det bra :)Helen

    SvaraRadera