torsdag 5 mars 2009

Här trivs vi...























Hej! Denna vecka har varit lite tuff på grund av sena kvällar och tidiga mornar. Skönt att det är fredag i morgon. Jag ska snart sätta mig och slappa framför tv:n, det känns som det var jättelängesedan jag gjorde det. För två år sedan var detta ett mycket mörkt rum. Vi satte in en dubbeldörr ut till altanen och satte igen förra altandörren med ett avlångt fönster. Tittar man ut där har vi ett äppelträd och ett körsbärsträd precis utanför. Det är ljuvligt i maj och juni när dessa träd blommar. Tavlan med den nakna damen har min pappa målat. Han dog när jag var 25 år och väntade mitt första barn. Kram Åsa.





3 kommentarer:

  1. Gokväll Åsa! Vilket fint skåp är det "Äppel- serien"? Sköönt att få in ljus med hjälp av altan dörrarna...Ha en bra kväll:)Helen

    SvaraRadera
  2. Hej! Har d en lamin i muren? Jag älskar brasor vår braskamin brinner jämt.
    Ha en bra kväll Lotta!

    SvaraRadera
  3. Ni fick det väldigt ljust och fint när ni gjorde om. Det gamla skåpet gör sig fint där.
    Tavlan som din pappa har målat är säkert ett fint minne för dig. Den är fin i verkligheten, det vet jag. Du saknar säkert din pappa mycket som jag gör. Jag var 27 år när min pappa dog och gravid med min dotter. Min son var då 4 år.
    Var rädd om varandra och fånga dagen!
    Vi ses på festen och hoppas du är danssugen...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera