fredag 13 mars 2009

Romantik...


Hej! Jag är på jakt efter fina vita tallrikar till min nymålade hylla. Kanske hittar jag på loppis imorgon. Vinkylaren fick bli blomkruka. Jag tycker inte om när saker och ting bara står inställda i skåp. Används de inte så behöver jag dem inte. För mig är det något särskilt med änglar. I den stora ängeln finns plats för ett värmeljus, den tycker jag mycket om. Äntligen helg! Det är så himla mysigt med fredagar, det är nog mycket förväntan i luften. Ha en trevlig helg! KRAM Åsa

5 kommentarer:

  1. Hej, hoppas du hittar några tallrikar på loppisen !
    I helgen blir det vila & ta det lugnt ( igen ) har bihålsinflammation =0(

    Trevlig Helg !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Tack för de uppmuntrande orden om sjuka barn. Man ska egentligen inte klaga, det finns så mycket värre saker än lite prickar, feber och rinnande näsor! Ha en skön helg! Jag ska också ut på en liten loppistur i helgen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! Hoppas du hittar nått fint på loppisen!
    Den där brickan du har i tallrikshyllan är bara såå ljuvlig:)

    Jättefin stol du sitter i när du bloggar oxå!

    Ha en härlig lördag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Håller med dig..man ska använda sina saker.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Fint med en tallrikshylla. Hoppas du hittar fler tallrikar på loppis. Jag blir snart hämtad av Lena så ska vi åka till Loppis. Får se vad man kan hitta idag då...
    I kväll blir det mat, vin och melodifestival med Camilla och Jonas. Det var visst nån av er som var för trött...
    Kramis :) Susanne

    SvaraRadera