torsdag 12 mars 2009

Min bloggplats


Anna med bloggen Engelska villan hade antagit utmaningen som Johanna med bloggen Vintage hade, nämligen att visa upp sin bloggplats. Jag följde efter med att visa min. Det här rummet är ett föredetta lekrum som mina pojkar har haft. Min store kille älskade Karlssson på taket när han var liten. Han var så förtjust i propellern som han hade på ryggen och knappen som han hade på magen. Lillebror fick vara lillebror så klart. Det är ett blått rum med Karlsson på taket bård. Gissa om jag nu vill byta denna tapet och göra det till ett vitt ljust kombonerat gästrum med kontor. Möblerna vill jag måla vita. Skrivbordet har min man ärvt och stolen har jag ärvt. Stolen hade min farfar på sin läkarpraktik som låg i sockerslottet i Karlstad. Ja, det finns alltid något att göra i ett hus. Idag har jag varit i badhuset med mina pojkar och en kompis till dem. Det finns inget man blir så trött av som att vistas i ett badhus men det är härligt. KRAM Åsa

1 kommentar:

  1. Godmorgon Åsa! Du ser ut att sitta skönt på din fårfäll. Rummet är mysigt även om där är en barnbård... Fast jag förstår att du drömmer om att göra iordning det så att det passar till dagens ändamål. Äntligen fredag!! Jag är ledig!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Lotta!

    SvaraRadera