fredag 7 januari 2011

Vackert med silver...

Silverskål efter min mans släkt.De gamla uren likaså.
Loppisfynd

Min Madonna som jag inhandlade på en julmarknad.


Mina perfect home ljuslyktor och ljuslyktor från Indori.



Hej!
Idag innan jag skulle gå till jobbet vaknade min M och yrade. Han hade 39,1 i morgontemp och hade reagerat mot pencilinet. Han var täckt över hela kroppen och ansiktet med stora utslag. Vi fick tid hos doktorn och det visade sig att han inte tålde pencilinet. Han fick kortison och ett antibiotika som han nu ska äta istället. Nu vill jag bara att han ska bli frisk igen.
Ikväll blir det tacomys med massor av tända ljus. Kram Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vi skickar tusen kramar , och hoppas han snart blir frisk , vi på Nunnegatan!

    SvaraRadera
  2. Vackert med silver och kul att pyssla och ändra om lite hemma. Det var en tråkig vecka med sjukdom, men man får göra det bästa av det.
    Kram Susanne

    SvaraRadera