lördag 15 januari 2011

Drömmer mig tillbaka...

Fint sommarparaply från Kapp Ahl

Fjärilar är så fina.


Bena fulla i spring M & H♥♥



Sommarrummet



Här sitter jag ofta och bara är♥



Stäppsalvia. En av mina favoriter♥



Hejsan!
Idag hade vi lång mysfrukost. Alla grabbarna är iväg till tennishallen. Min man skulle hjälpa till på tennislekis och M & H skulle passa på och spela lite. Idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir kanske en tur till Örebro för min mans mamma har opererat det ena ögat. Hoppas att allt har gått bra, hon opererade sig igår. Jag har just suttit och tittat på gamla bilder. Det är så mysigt och man drömmer sig tillbaka. Man minns ju bättre med bilder. Fick lite sommarlängtan. Jag har gått fyra av mina luncher denna vecka vilket har varit jätteskönt. Ska försöka att hänga i nu. Kram Åsa♥♥♥







1 kommentar:

  1. Härligt Åsa!
    Sommaren är fantastisk!!!
    Vackra bilder och roligt att drömma sig tillbaks! jag skulle kunna gå med dig någon dag...Emelie och jag ska börja träna på badhuset i morgon. Får se om det blir spinning, eller step...core på tisdag.
    Om man äter nyttigt på vardagarna och tränar mer nu så borde det väl hända någonting...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera