torsdag 6 januari 2011

Lilla vita rummet...


Ljusstake från TWO SHABBY CHICKS i Sickla köpcentrum.
De har en fin hemsida.

Söta syster Lina♥


Gamla böcker placerade i fönstret.



Lampa från IKEA




Ny bloggplats i lilla vita rummet. Bordet är ett projekt jag haft
mellandagarna.


Hej igen!
Två inlägg samma dag. Kors i taket! M fick tid hos doktorn och det visade att han hade streptokocker. Är lite sur på doktorn i Stockholm som inte tog halsprov. M har inte ens haft ont halsen, men min mamma har precis behandlats mot mikroplasma och streptokocker. Så hon borde iallafall ha kollat upp det. Enligt doktorn idag kan man inte avgöra om man har streptokocker genom att endast titta i halsen, halsprov är det enda rätta. Nu hoppas vi att det vänder.
Visar lite bilder från lilla vita rummet på övervåningen.
Kram Åsa♥♥♥


2 kommentarer:

  1. Hej!! Tråkigt att M.har blivit sjuk igen..
    Fina ljusstakar....Visst ligger sickla i Nacka
    deras centrum är mysigt med alla roliga affärer..Ha en bra fortsatt skön ledighet kram/Helen

    SvaraRadera
  2. Det är så fint överallt hos er och nu har du en egen liten mys/blogghörna...
    Tänk att m var så dålig, men nu får han väl penicillin.
    TACK för en helmysig kväll igår. Trots att jag blev så ledsen för beskedet jag fick. Jag har varit väldigt ledsen idag och jag kan inte fatta att hon är borta. Så synd om familjen...
    Ha en fin helg!
    Många kramar Susanne

    SvaraRadera