tisdag 25 januari 2011

Letar inspiration till M & H: rum...

Matta från Mio

Gant överkast från webbutiken "Dennys Home"








Överkast från Greengate från webbutiken "Elsas hem"























Industrilampor "RAW" från countrystyle.










Hej!
Visar idag lite "VILL HA" saker som skulle vara fina i M & H: s rum. Vi ska inom snar framtid tapetsera i M: s rum och sätta en annan bord i H: s rum. Som bord tänkte vi sätta en stjärntapet från New Classic, Boråstapeter. Det blir den med ljusblåa stora stjärnor. Färgerna i killarnas rum blir vitt, svart, ljusblått, marint, grått och rött. M: rum lutar åt en vit och ljusblå randig eller rutig från New Classic eller Gustav (ljusgrå) från Sandberg. Igår kväll åkte H och min man 4 km längdskidor igen och M och jag var hemma och myste. Jag bakade då havretekakor som smakade gott till frukost med ost och apelsinmarmelad.
Ha en skön dag. Kram Åsa♥♥♥




1 kommentar:

  1. Hej hopp!
    Dina killar kommer att få fint i sina rum ser jag, kul.
    Här är det en lugn fredag kväll, jag målar och Niklas poppar på nya sterion, han köpte idag, man blir riktigt danssugen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera