tisdag 4 januari 2011

En glimt från min systers lägenhet...


Brevkorg från House doctor, fick jag min syster att inhandla.
Den är så snygg!

Underbart badkar provat x antal gånger dessa dagar.


Snyggt tvättställ!



Ett stort badrum i vitt och svart kakel. Golvet är svarta
shifferplattor.




Mysfaktor med vita stenar med vackra ord och underbara ljus-
lyktor.





Dukat för pizza mys. Lilla H ville beställde köttfärsvårrullarna
från Kinarestaurangen igen. De var riktigt smarriga!
Hej igen!
Idag blir det två inlägg för jag provar att själv lägga in bilder i den bärbara datorn. Visar lite bilder från min systers lägenhet. De bor i en fyra i Hammarby sjöstad med jättestor balkong med två altandörrar och en mindre, två badrum. En jättefin lägenhet som vi har fått bo i några dagar. Tack! Det är guld värt!. Min syster och jag har inte lika inredningsstilar och hon är heller inte lika intresserad som jag. Hon är en träningsatlet och slalomtjej. Hon är duktig i tennis, ja all sport. Det har jag aldrig varit. Jag älskar dig syster, Puss♥♥♥
Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Det är säkert stort och fräscht i lägenheten. Hammarby Sjöstad är ett så fint område och mysigt att ta båten till Söder eller Djurgården. Jag åker gärna till Sth i vår igen. I december bodde vi på hotell på Östermalm. Nästa gång kanske vi bor hos brorsan eller Pirjo...Är ni lediga resten av veckan?
    Må så gott!!!
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera