lördag 8 januari 2011

Lilla fågel...


Hejsan!
Idag åkte julen ut. Känner mig alltid lite vemodig då. Tar ett tag att vänja sig med vanligt lampsken igen. Idag visar jag söta silverfåglar med vita fjädrar som passar lika bra vinter som vår. Plockade in syrenkvistar och satte i vas och dekorerade dem med dessa. En satte jag på silverskålen som jag visade i förra inlägget. Fåglarna är från Home of sisters i Kristinehamn. M är piggare idag och bygger legohus för fullt. Igår unnade han sig med att köpa en stor legosats. Det gjorde han rätt i, han som haft det lite tufft nu i en veckas tid. Ikväll kommer storasyster S. Då blir det middag, mys och Fångarna på fortet.
KRAM Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Du verkar också ha pippi på pippi som Camilla just nu...hi,hi.
    Det är fint med fåglar och de passade ju så bra med allt det andra silvret:-)
    Tack för omtanken, det har varit en sorlig vecka. Jag har inte haft så mycket lust för någonting och känner mig trött...
    Ha en mysig kväll med familjen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Så söta fåglar, sådana vill jag också ha!
    Kram

    SvaraRadera