onsdag 12 januari 2011

JANUARI

Sjärnsljuslinga som hänger i köket skapar mysfaktor. Var
tvungen att ha kvar lite vintermys.
Blått & vitt i köket

Hylla ovanför spisen. Värmeljus går åt massor
hemma hos mig.


Cupcakes a la Leila smakade bra i söndags kväll med en kopp te.
Tack gulliga Sofia A för dessa goda bakverk♥

Hej!
Vilken vacker vinterdag det har varit idag! Vaknade klockan fem i morse av ett vackert snöfall och ett par minusgrader. Perfekt! Jag har en så mysig väg till mitt jobb att jag bara njuter av promenaden. En av Kristinehamns finaste gator (Dalgatan) går jag varje dag. Gamla hus och en gata som är som en alle´.
Nu har det blivit vardag igen och det går ju bra det med. Jag hade ett visst motstånd att köra igång som vanligt efter alla storhelger. Först idag tycker jag att M är lite piggare och det känns skönt, han har varit sjuk i elva dagar. Jag har kännt mig lite trött sista tiden så nu ska jag försöka att motionera lite mera i form av promenader och löpning så småningom. Jag kan även tipsa om Berocca "Boost" som är ett mentalt upppiggande kosttillskott med vitaminer, mineraler och naturlig guarana. Det är en brustablett, köpt på apoteket, som jag har provat i två dagar och jag måste säga att jag känner mig lite piggare. Kanske inbillar mig men jag ska ge det ett försök.

KRAM Åsa♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hallå vännen!
    vacker bild på dig med den fina mössan!!!
    Vårfräschr där hemma också.
    Jag försöker få till det lite ljusare här hemma också.
    Trött är jag också, men det går ganska bra på dagen på jobbet...
    Ha en fin helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera