måndag 1 februari 2010

BLOGGPAUS...


Hej! Jag är älskar den vita puffiga snön, men börjar så smått längta efter värmen. Vårt uterum är bara så underbart under våren och sommar, jag njuter av att sitta där och läsa och umgås och äta god mat. Bilderna är från förra året.


Jag har bloggat i ett år nu och tycker att det har givit mig jättemycket. Inspiration, bloggvänner och en del datavana. Tack alla ni goa människor som läser min blogg♥. Inpirationen går dock upp och ner och just nu befinner sig min kamera hos min vän C. Jag får se när jag kommer och hämtar den. Jag tittar dock in hos er och ser vad ni har för er. KRAM ÅSA♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Då är det ju tur att vi har varann på fb så vi inte 'tappar kontakten' käraste Åsa!! Men jag tycker om din blogg jättemycket!!:-))

    Jag känner mig lite piggare nu, iprenen har gjort sitt, hihi.


    Kramenkram Sofia

    SvaraRadera
  2. Det går ju upp och ner med inpirationen i bloggandet och det är ju en riktig tidstjuv. Det kan vara skönt att ta en paus för det får ju inte kännas som ett måste. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Förstår att du behöver en paus , förstår att bloggandet tar tid även om det är roligt , men kommer att sakna din sida , kram

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder, det är så mysigt i ert uterum. Vad gott vi åt i lördags, synd att jag glömde kameran. Du får visa bilder när du hämtat din.
    Bloggpausen blir säkert inte så lång...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Ta ett" brejk" om du känner så och kom tillbaka snart med nya krafter.
    Det behövs ibland, bloggandet tar tid och energi.

    Ibland tycker jag att jag bara tänker på nästa inlägg och nästa och nästa....
    och man vill så gärna vara en inspirationskälla för andra...
    det är lätt att det blir ett tvång...

    Kommer sakna dig, kom snart igen,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Kikar in o önskar dig o familjen en trevlig o skön helg! Hoppas att du snart är tillbaka, jag kommer att sakna dig vännen! Fredagskramar Therese

    SvaraRadera
  7. Härlig bilder! Visst är det härligt med all snö men nog blir det härligt när våren kommer också... :)

    Ta en paus i bloggandet du så ska du se att inspirationen kommer tillbaka framöver!

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera