fredag 26 februari 2010

Vitpepparkorn...








Hej!
Idag är jag hemma med lilla H. Den berömda magsjukan har även kommit till oss. Nu äter vi vitpepparkorn i massor, spritar oss om händer, byter handdukar och håller tummarna för resten av familjen. Tänk att det är bland det värsta jag vet. Igår var min M hos en bebiskompis och lekte. När jag skulle hämta honom fick jag ett gulligt paket av rara och omtänksamma G. Jag blev så GLAD♥. Paketet var fint inslaget med änglar. Två fina vita ljusstakar fick jag. Tack!
Vår lilla katt Iniesta passar på att krypa in och mysa i den bortrullade mattan i vardagsrummet.
Ha en skön helg!
Kram Åsa


5 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Usch, vad jobbigt med magsjuka, hoppas ni andra klarar er.
    Ni verkar ju göra ert bästa i alla fall....

    Så gulligt paket, vilket fint papper!
    Ljusstakarna var så söta.

    Krya på er nu,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt vi hade det hela familjen strax efter nyår.

    SvaraRadera
  3. Nej fy ! magsjuka som är så jobbigt ,av två onda ting är man häldre förskyld hoppas ni andra klarar er Kram

    SvaraRadera
  4. Godkväll!! Hoppas ni klarar er från magsjukan...
    Fina ljusstakar alltid kul med paket..
    Vilken goding som ligger i mattan.. Ha en bra helg kramen...

    SvaraRadera
  5. Åh stackars!! Hoppas ni kryar på er bums!!:-(

    Vilket lovely paket!!:-))

    Ha en fin helg min kära bloggis!

    Stora kramen Sofia♥

    SvaraRadera