fredag 19 februari 2010

Ännu fler burkar...



Hej!
Äntligen fredag! Yes, I like! Sedan jag antog min utmaning om hur jag förvarar mitt te och kaffe, ser jag burkar överallt. Hittade dessa mysiga på Åhléns. I natt kom mycket snö hemma hos oss och mer ska det bli. Vi skulle egentligen köra skräp imorgon men det får nog vänta ett tag till. I helgen har vi ingenting inplanerat, det var längesedan vi hade en sådan helg och det ska bli så skönt. Ikväll blir det kinamat och sushi och mys framför brasan. Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Åh, Det låter som en skön helg! Att bara vara....Må så gott! fredagskramar Therese

    SvaraRadera
  2. Vilka fina burkar kul är att det finns många olika modeller och färger , jag älskar verkligen burkar, vad härligt för er att ha en lung helg , trevlig helg och kram från oss på nunnegatan

    SvaraRadera