lördag 27 februari 2010

Ser fram emot...


Hej!
Inatt har vi inte sovit mycket. Snön har rasat i stora mängder från vårt tak i flera omgångar. På morgonen var det mängder av tung blöt snö utanför vårt hus, det var svårt att ta sig ut genom dörren. Minst en halvmeter. Snön var så tung att min man fick hacka sig igenom en gång, skoveln vek sig till och med. På måndag kommer snickarna hit och börjar byta ut våra fönster, undrar hur det ska gå?
Den 19 mars reser jag och min man upp till Stockholm för att bara rå om varandra. Vi ska bo på hotell Diplomat, som ligger på Strandvägen. På kvällen ska vi till Maximteatern för att titta på "Bruden som visste för lite". Vi båda gillar Peter Magnusson och hoppas att vi kommer att få skratta en del. Ska även försöka hinna med lite shopping också. Skulle vilja besöka NK, Svenskt Tenn, Koffert och Bruka affären på Humlegårdsgatan. Båda två gillar att bara strosa runt och fika på mysiga cafeér. Ser verkligen fram emot den helgen.
Idag ska jag och Susanne med bloggen Blåbär och smultronstället gå på Perfect Home party i församlingshemmet. Jag har kollat in deras folder och det finns en hel del fina saker.
Ha en fortsatt skön helg. Kram Åsa♥

3 kommentarer:

  1. Underbart att åka upp till stockholm alldeles själv det behöver man ibland , att få koppla av från att vara mamma och pappa och också få längta efer sina barn ,stockholm är en så mysig stad , men sen är man glad att man får komma hem till kristinehamn, nyttigt att komma bort det gör att man ser sin stad och hem med nya ögon ,teatern blir säkert jätte bra vi brukar också ta en helg funderar på att åka till våren , tufft att byta fönstrena nu blir det inte kallt inne, men dom kanske gör det snappt kram

    SvaraRadera
  2. Va mysigt det låter. Hotel, teater, strossa på gatorna jag blir avis!.
    Gillar Peter M jättemycket också!
    Ha det så kul på Perfect Home partyt. Har aldrig hört talas om dem. Skal genast googla detta.
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert fanns det på Perfect Home, men lite dyrt...
    Härligt med en helg i Sth, det vill jag ha i vår...J blev nog lite besviken när R skulle bort när han har killfest, men så kan det vara i bland. Ni får det säkert görmysigt.
    Kram Susanne

    SvaraRadera