lördag 13 februari 2010

Vårens favorit...






Hej!
Idag lördag åkte pojkarna med syrran och pappa till Hammarö på tenniscup. De åkte vid halvniotiden och kommer hem snart, vid halv sex. De hade kämpat bra båda två, lilla H kom vidare till finalspel och blev slutligen 2:a. Grattis!
Min mamma och jag passade på att åka till Karlstad för att bara strosa runt utan att ha någon tid att passa. Inhandlade lite smått och gått bl.a. den här väskan som jag bara skulle ha. Till våren blir det ett par vita converse skor också. Mina vita "Keds" skor har nog gjort sitt, men jag älskar dem. Ikväll blir det melodifestivalen med mycket mys.
Imorgon är det Alla hjärtans dag och den firar jag med min söta familj. Ni är det bästa och finaste jag har♥♥♥
Kram Åsa

7 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Snygg väska, helt i min stil!
    Önskar dig en fin Alla hjärtans dag!
    Kram Lotta.
    Niklas sitter här och kollar så han hälsar också.

    SvaraRadera
  2. Jätte fin väska! Jag förstår att den fick följa med hem... Du är så välkommen om du har vägarna förbi... Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vilken fin o tuff väska du har köpt....Blir bra till våren! Hoppas att du haft en mysig Alla hjärtans dag! kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vilken fin vårväska, den skulle passa till mina vit och rödrandiga Converse, hi,hi.
    Hoppas ni haft det mysigt, min goa vän!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Tjusig väska!
    Härligt med lite nytt nu till våren.

    Måste hitta mig ett par snygga skor...
    Ser fram emot lite shopping snart

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa!
    Vilken snygg Converseväska! Tindra har en likadan fast i mindre modell!

    Kul att Iniesta kallas för Gösta,hihi! Emser var en ett bra kattnamn oxå:) Vi får se vad vår lille kattkille kommer att kallas sen när han flyttar hit.

    Ha en trevlig vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vilken fin väska rött tillhör min favorit färg , man blir så glad av den färgen ! kram

    SvaraRadera