onsdag 17 februari 2010

Sandrosen...








Hej!
Idag visar jag ett smycke som jag hade beställt av gulliga Lena med företaget "Sandrosen". Jag är så nöjd med det och för mig betyder det massor. Igår tog mina pojkar den andra vaccinationssprutan. De reagerade inget på förra sprutan, mer än att de fick ont i armen. Igår kväll vaknade min lilla H med hög feber och magvärk så att han har fått varit hemma idag med mormor.
Ni kan nå Lena via e-post:lena@sandrosen.se eller gå in på hennes hemsida http://www.sandrosen.se/

Kram Åsa♥

4 kommentarer:

  1. Viket fint smycke vännen!:-)

    Trist att sonen blev sjuk:-( Dottern tog sprutan idag i skolan, så jag hoppas att hon klarar sig!!
    Må gott!

    Kraam Sofia♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Smycket var ju jättefint, förstår att du gillar det.

    Vad synd att din son inte mår bra.
    Tyvärr så verkar det vara så att barnen blir sjukare av andra sprutan.

    Du frågade var vi köpt vår hylla och våra spotlights i köket, de är faktiskt specialbeställda från Marbodal där vi köpte köket.
    Men jag tror säkert man kan få tag på sådana bra mycket billigare på de stora byggvaruhusen.
    Typ Bauhaus och Hornbach.

    Det gör mig så glad att du tycker köket är fint,det är så svårt tycker jag att få till det riktigt snyggt.

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Jätte fint smycke! Jag gillar formen på det spetsiga hjärtat.

    Stackare som fick hög feber. Jag är så i valet och kvalet om mina ska få den andra sprutan. Måste ringa BVC och rådfråga. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Vackert halsband, vännen. Jag har ju ett likadant med mina barns namn på. Kul att du ger Lena lite reklam, det är hon värd.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera