onsdag 27 januari 2010

Min vän E:s finfina badrum...







Hej!
Idag snöar det som bara den. Mysigt tycker jag, än får inte vintern vara slut. Idag visar jag bilder från min väns fina badrum. Det är verkligen en lyxig känsla att gå in där. Golvvärme, skiffergolv, det svarta möter det vita. De har byggt upp en vägg och kaklat in för att skilja dusch och badkar åt. Sedan satt dit en snygg glasdörr.
I helgen ska vi tjejgänget ha fest. Vi ska göra egna sushi, fnissa och ha det lika trevligt som vi brukar ha det. Ser verkligen fram emot det. Snart kommer mina grabbar från skolan, känns lite lyxigt att sluta klockan tolv och ha ett par timmar alldeles för sig själv. Kram Åsa



13 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt, ja här vräker snön ner i dag också.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken läckert badrum! Här har vi snöstorm också! Ha en riktig trevlig tjejfest! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Men vad lustigt Åsa, vi måste ha skrivit till varann ungefär samtidigt! Som du läste har veckan varit minst sagt upp o ner! Men nu äntligen har F fått komma hem efter sjukhusbesöket! Så nu håller jag tummarna att det ska bli som vanligt igen...Tack för dina vänliga o omtänksamma ord! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Här på västkusten har vi fått mycket snö idag.

    Inte bra alls eftersom vi springer ut till garaget stup i kvarten och bär kök!

    Lustigt att se bilder från din väns badrum, vi har precis likadant kakel ser det ut som.
    Har fotat vårt badrum idag för att jag tänkte göra ett inlägg på bloggen snart om badrum.
    Roligt sammanträffande....

    Vad skoj det låter med tjejkväll....

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Vilket fint badrumm , ni verkar ha roligt på era tjejkvällar kul att ni fortsätter ,annars brukar det ibland att de rinner ut isanden, det blir några gånger sen tar det stopp kram

    SvaraRadera
  6. Kikar in o Tackar för titten....Jag har precis pratat med trevliga Gun-Britt! Alltid lika roligt! Ha en bra dag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  7. Tänk vad fint E har fått det i sitt badrum, så vill ju vi också ha det...
    Det ska bli kul att träffas och äta sushi. Försökte ringa dig nyss, men det var upptaget...försöker senare igen.
    Ses på lördag, gumman!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej Åsa!
    Vilket ursnyggt badrum din vän har! Hon har stil:)
    Låter jättemysigt med er tjejträff i helgen, ni får ha det så trevligt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! Vilket härligt badrum. Duschen var helt underbar! Såg du att jag vann en av Susannes fina väskor? Nu gäller det bara att välja tyg... Hoppas ni får det jätte mysigt på tjejfesten! Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Snyggt!
    ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. snyggt snyggt med svart! Mosaiken var jättefin!
    Ha en mysig söndag! Kram C&M

    SvaraRadera
  12. Hej Åsa! Hoppas att du haft en bra helg! Och att godispåsen både var stor o god! Fniss...Ha en bra vecka! Kramis Therese

    SvaraRadera
  13. Hej Åsa!! Vad kul att få lite badrumsideér..
    Behövs nu vi ska försöka att dra igång här i vår..Hoppas bara att min broder kan komma och hjälpa oss lite..Ha en skön vecka kram..

    SvaraRadera