tisdag 1 februari 2011

Ny stjärnkudde...




Den blåa stjärnkudden är köpt på MIO. Den finns även som överkast. Tänkte att M skulle få den i blått och H i den ljusgråa färgen. Märket är 8 MOOD (brezze). De söta nallarna hade M & H när de var små.






Coola burkar från IKEA. Lite industrilook tycker jag.










Den söta bården kommer att bytas ut mot en vit och blårutig tror jag från "New Classic" boråstapeter.
Funderade först på vit med blåa stjärnor men tror att det kan bli för mycket om man vill ha stjärnkuddar och överkast med stjärnor.


Hejsan!
Oj vilken tisdag! Skönt att dagen snart är slut. Precis ätit gott från konceptet "Hem till köket". Idag gjorde min man torsk med potatis och paprikamix. Till det en kall sås med persilja och vitlök. Maten gjorde sig själv i ugnen med ringlad olivolja över. M & H satte högsta betyg 5. Wow! vad vi har snäppat upp vardagsmaten. Barnen har blivit intresserade och tycker att det är spännande och roligt. Igår gjorde de färsbiffar i gräddig tomatsås och couscous blandat med rödlök och hackad persilja. Till det serverades svarta oliver, mums vad det var gott.
Är inne i en målarperiod och målar svarta möbler, ramar m.m. kors i taket. Sänggaveln blev superfin. Jag valde att måla med svart halvblank färg.
Ha det gott! Kram Åsa♥


1 kommentar:

  1. Hej min tillika inredningstokiga tjej...måste få se dina fixade prylar snart.
    Jag håller också på och målar och fixar med gamla saker och loppisfynd här hemma. Har haft magsjukan sen i söndags, men i morgon ska jag jobba igen.
    Vi ses på fredag!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera