söndag 27 februari 2011

Vårkänslor...

Vårig scarf från netto 25 kr = fynd!


Målat en liten spegel vit till syster S som om en vecka
flyttar hemifrån. Smygit fram lite påskägg. Jag vill ha påsk
i mars månad inte i slutet på april.








Gammal stol som jag köpte när jag var nitton år. Alltid
älskat gamla saker.





Hejsan!

Idag känns mina bihålor rätt ok. Det var mig en seg förkylning. Veckan som kommer har mina killar sportlov. Det är något de ser fram emot. Det blir en hel del tennis och så ska vi försöka åka lite längdskidor. Visar idag lite bilder från matsalen. Idag ska vi tömma M:s rum så att vi kan börja slipa väggar, måla tak, socklar etc. Listan är lång. Min man ska även tapetsera i sin dotters nya lägenhet så det ligger mycket jobb framför oss.
Kram på er bloggisar! Åsa♥♥♥






3 kommentarer:

  1. Hej snygging!!!!
    Sjalen var väldigt fräach, jag som älskar turkost...jag köpte också en ny sjal på Kapp Ahl i fredags, ska visa den...
    Vad roligt att få det fräscht i killarnas rum, men mycket jobb också. Vi kommer nog förbi en sväng idag. Kul för S att flytta, det blir säkert kul att välja nya tapeter och få sitt eget boende.
    Vi ses!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  2. tack för tipset vännen!! nu har jag gjort ett inlägg om det bara därför,-)) ha en fin kväll snygging!! superduperfin sjal! kramis s

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg lägger till mig och kommer tillbaks.

    SvaraRadera