lördag 26 februari 2011

Greja med grejerna...

M:s nya överkast (GLORY) från MIO.
Sänggavel och pottskåp nymålade.

Jag har målat två skolstolar som skulle slängas. Tuff
tycker jag.


M & H leker Emil i Lönneberga efter ett besök på
Astrid Lindgrens värld.



M 4 1/2 år & H 3 år

Hej!
Idag på morgonen började vi att röja ur M:s blivande rum. De får nu så länge sova tillsammans i H:s blivande rum. Gud vad leksaker, böcker, filmer, gosedjur etc. Jag kommer själv ha svårt att sortera bort och lägga undan leksaker som de har haft när de var små. Snart ska grabbarna iväg och titta på A-laget i tennis samt spela lite, själv ska jag tvätta lite och röja undan efter veckan som gått.
Kram Åsa♥♥♥


2 kommentarer:

  1. Ha en härlig helg fina du!! Sötaste killarna ever!!:-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Gud vad fräscht det var i detta sovrum. Det kommer bli snyggt med de nya tapeterna sen också:-)
    Killarna var så gulliga när de var små, även nu!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera