söndag 20 februari 2011

I ♥ KUDDAR...

Kudde från MIO

Hejsan!
Denna helg är en riktig slapparhelg. Försöker inhämta kraft och vila. Igår fick ytterliggare en kudde följa med hem från MIO som det stod Åsa på. Kuddar gör mig verkligen glad. Just nu samlar jag på mig för att pryda M och H: blivande pojkrum. Jag har iallafall orkat grundmåla den gamla soffsänggaveln. Den här gången provar vi Fluggers råvita färg och blev som alla andra bloggare helt såld på den. Min man målar den just nu en gång till. Sänggaveln blir verkligen jättefin!
Mina pojkar har idag spelat ett tvåtimmarspass tennis och just nu övar de på en konsert med Petters och Septembers nya låtar. Det ska bli spännade att se klockan fem. Vi har precis njutit av fruktsallad, glass och nougatsås, mums vad det var gott!
Vecka nio är det sportlov för pojkarna och tills dess får snön gärna ligga kvar. Efter det vill jag ha VÅR. Jag vill höra takdropp och se gräsmattan skymta. Såg kort från en tjej i London. Där blommar träden för fullt.
Kram Åsa♥♥♥

4 kommentarer:

  1. vad pyssliga ni ,är deras rum kommer säkert att bli jätte coola, visst längtar man efter våren så man håller på att bli "tokig" kram !

    SvaraRadera
  2. Hejsan min goa vän!
    Vilka fina kuddar killarna kommer få ha i sina sängar. Det ska bli kul och se deras rum när de är klara. Vad duktiga ni är och målar och fejar. Jag borde ta tag i våra köksstolar och skåpet i köket...
    Vad fina killarna var på kortet i förra inlägget. Nu har vi firat klart Janne i helgen.
    Vi har varit förkylda länge och jobbar på ändå, då blir man väldigt trött på kvällarna.
    Det ska bli skönt med lov och sen får snön smälta och våren komma.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad roligt att ni är i fixar tagen. Sånt älskar jag. Det kommer att bli kanon snyggt, du har så bra smak.

    Kuddarna är jättefina och gör sig kanon i ert fina hem.

    Önskar dig en skön tisdag!

    Här blir det lugnt jag är hemma och är sjuk. Niklas fyller 45 idag, vi firar med en semla!! Det får bli lite bättre till helgen.

    Ska faktiskt beställa en sten till ugnen till honom, han har pratat om att börja baka surdeg...han får en surdeg också!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker kudde! Bra köp!

    Ha en fin helg! Kram Maria

    SvaraRadera