måndag 5 april 2010

Gammalt som nytt..





Hej!


Det var längesedan jag gjorde ett inlägg. Vi har varit sjuka nu i två veckors tid. Vi har haft någon form av maginfluensa. Äntligen är vi på bättringsvägen. Påskafton firade vi ute i Åtorp. det var lika gott och trevligt som det brukar att vara. Tack alla för en supertrevlig dag! Min lilla H blev däremot jagad av en stor och svart Kalkon. Fy vad det var läskigt, han sprang ju jättefort. Igår grillade vi med Susanne med bloggen Blåbär och smultronstället och hennes sambo. Det var så gott och trevligt♥.
Nu är alla fönster målade på nedervåningen och det börjar äntligen bli dags att sätta upp gardiner. Gud så skönt att det börjar bli klart.
Visar idag en pall som jag fixat i ordning. Målat vita ben på den och klätt om den i svart gammal persianpäls.
Ha en skön kommande vecka/KRAM Åsa♥♥♥


5 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni är friska nu, hoppas att påsken varit bra ändå. Vad fin pallen blev som du målat....Önskar dig en bra start på veckan! Kramis Therese

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken tur att jag hittade in hit för det här ar mej en riktigt fin blogg.
    Tjingeling nu ska jag titta vidare och fortsätta läsa om dig :)

    Kramkram, Olivia ♥

    SvaraRadera
  3. Vad häftigt att klä om pallen i en gammal persianpäls! Gott med grillat. En fråga bara, var det en stor svart kalkon ni grillade:) Skönt att ni börjar bli krya. Det låter inget vidare med en långdragen magsjuka. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Tack för en helmysig kväll hos er. Gott att äta och dricka...det gick bra att cykla hem framåt natten.Nej, Stina vi grillade inte en svart kalkon:-)Det blev både lax och fläskfilé.
    Pallen ar så fin. Lustigt att jag köpt en liknande pall som jag ska göra om.
    Ha en frisk och skön vecka!Fest på lördag igen:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Skönt att höra att ni mår bättre nu.

    Vad mysigt med grillning tillsammans med goda vänner.

    Pallen blev jättesnygg och tänk vad användbar.

    Ha en bra vecka så hörs vi,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera