lördag 10 april 2010








Hej!
Min dag har gått rusande fort. Jag har målat min solgula pall vit (Se under etikett loppis), målat de sista fönsterbrädorna och strukit gardiner. Snart ska vi iväg på förfest och sedan 50- årsfest. Det ska bli så roligt! Barnen ser fram emot att få sova över hos mormor.
Känns mycket ljusare och trevligare i köket nu när den gröna färgen är borta. Väntar nu bara på taperna som vi har beställt. Det lär kanske dröja med att få köksluckorna målade vita, men har vi väntat så länge, så kan vi nog vänta lite till. ha en trevlig lördagkväll alla goa bloggisar! Kram Åsa♥♥♥


5 kommentarer:

  1. Hej min goa vän!
    Så fint och fräscht det blir i ert kök:-)
    Tänk vad fint det blir med lite vit färg...
    Så gulligt med Mailegkaninen i korgen, hi,hi.
    Vi ses snart på fetsen, nu ska vi ha görkul!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  2. Kul att få lite nytt och fräscht i köket. Pallen blev jätte fin. Hoppas ni får en toppenkväll, och det är jag övertygad om att ni får:) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin pallen blev, me like!!:-) Älskar den rosarutiga Bruka handduken!

    Ha så skoooj ikväll nu och partaja lite för mig med som ska hålla mig borta från det 'goda' drickat ett tag nu, hihi...

    Kram Sofia♥

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!
    Vad fin pallen blev och en sån söt korg o handduk du har där oxå!

    Hoppas ni har det riktigt trevligt på kalaset!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa!!Härligt med ett nymålat kök..
    Tapeten är jätte fin.. Sitter just nu i solen och har det sköönt med en kopp kaffe..
    Ha det bra kram..

    SvaraRadera