måndag 12 april 2010

ORAMA fönster...

















Hej!
Solen är äntligen här och man kan inte vara annat än glad. Visar idag lite bilder på våra nya fönster. Vilken skillnad att putsa dessa! När man ska putsa dem är det bara att snurra runt på dem och klicka bort spröjsen. Fönstren är treglas och helt underhållsfria. Vi valde även att sätta vit plåt runt fönstren för att det blev snyggast så mot putsen. Skönt att slippa tänka på att renovera fönster något mer, iallafall inte på det här huset. Alla fönster har även ventilation i sig, vilket är toppen.
Nu ska jag gå ut och sätta mig i sommarrummet och bara njuta.
Ha en skön vecka! Kram Åsa♥♥♥




5 kommentarer:

  1. Kanonsnygga fönster. Jag gilla spröjsen upptill. Vad praktiskt det verkar. Putsa fönster är ju inte det roligaste och lång tid tar det. Allt som underlättar är ju välkommet. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Mycket händer hos er många ställen som blir nytt och fräscht härligt kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina o praktiska fönster ni har satt in...Förstår att ni är toppennöjda med dom! Ha en bra dag! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Snygga fönster...och skönt med nya!
    Jag väntar på att våra ska levereras nu snart...

    Tycker att jag känner igen hissgardinen,undrar om inte det är en sån jag har i köket?
    Blåvit randig från Åhlens?

    Lampan var ju fin och skärmen med texten ...gillar jag!

    Ha det gott,gumman
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Superfina fönster vännen!! Ser att vi har likadana gardiner oxå, de randiga hissgardinerna, *ler*. Hoppas allt är bra med dig!! Stora kramen Sofia

    SvaraRadera