torsdag 15 april 2010

Vårskor..





Hej!
Idag slutade jag tidigt, det känns bra lyxigt. Jag njuter av det i fulla drag, just det att vara hemma med sina barn. Det är en tid som aldrig kommer igen. Till hösten ska jag börja jobba heltid, då är min äldsta snart 10 år och min yngsta 8 år. Det känns helt okej.
Idag visar jag mina nya vår- och sommarskor. Tycker jättemycket om dem! Nu har våra kökstapeter kommit undrar när vi ska få tid att sätta upp dem?
Ha en skön helg alla goa bloggisar



































6 kommentarer:

  1. Snygga klassiska Converse! De blir toppen i vår och sommar! Visst är det skönt att få lite tid hemma då barnen är små. Jag jobbar 75 %, men skulle gärna jobba lite mindre. Min yngsta är ju bara knappt 3 år. Sedan är det ju lite djur att ta hand om... Det ska bli härligt med kattungar, det blir första gången för oss. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Perfekta skor som passar till allt!!
    Funderar på att köpa mig ett par blåa converse?? Tapeten kommer att bli kanooon..Spänd på att se resultatet.. Ha en trevlig helg kram/Helen

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. skrev lite fel , snygga skor blir sugen på att köpa såna själv , snygga till alla sortes kläder kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa!
    Vad vårfräscht med vita Converse, det vill jag oxå ha, mina är svarta den färgen känns lite tråkig nu:)

    Gillar din nya header!

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Hejsan.

    Snygga pjuck! (Skor alltså)
    Härligt med vita.

    Tycker om din nya header, så snygg.

    Ha en skön kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera