fredag 12 mars 2010

SOMMARRUMMET...








Hejsan!
Äntligen kan jag göra ett nytt inlägg. Våran dator har krånglat så. Jag har varken kunnat lyssnat på spotify, kunnat kommentera eller gjort några inlägg. Bilderna med mina älskade korgstolar togs för en vecka sedan, då det var ganska kallt, därav frosten på rutan. Idag när jag var hemma på lunch var det varmt och skönt i vårt sommarrum. Jag satt på fårfällen och läste en tidning och bara njöt.
Inspirationsbilderna kommer från LIVING AND ROOM ( WINTER & SPRING 2010). Jag skulle vilja byta lite stil i sommarrummet mot mer marina inslag.
Imorgon ska vi på tenniscup till Örebro och på kvällen ser jag fram emot Melodifestivalen. Heja Anna!!!


KRAM Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!! Vilken härlig em.dag..Jag satt på altantrappan med näsan i vädret.. Njöt i fulla drag..Fint med stjärn mönster.. Ha det gott i helgen.. Hejja på Anna denna helg..Jag var på fel Lördag!? kram/Helen

    SvaraRadera
  2. Hallå min allra goaste Åsa!
    Hoppas ni är piggare nu efter den hemska magsjukan. Jag satt och solade en stund på altanen idag, vilken underbar tid vi har framför oss. Jag har också den tidningen, mycket fint. Du kanske ska ha ett homeparty så vi kan komma...
    Lycka till med tennisen och heja anna. Hon är bara såå bra!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera