torsdag 15 juli 2010

Semester ♥♥♥

Denna fina krans pryder nu uterummet.

Vår stiliga och gosiga katt Iniesta.


Hej!
Har nu haft en veckas semester och det är skönt att bara vara. I helgen nu som var sov vi i min mans ena systers stuga, som ligger fint nära sjön Skagern i Rudskoga. Vi älskar stranden Gottbol och har tillbringat mycket tid just där med familjen. Tack M med familj för att vi fick vara där!
Igår åkte jag och barnen till Lundsberg för att träffa min kompis Lotta och hennes barn. Vi har fått kontakt igen via Facebook. Vi lärde känna varandra i ettan, hon flyttade dock i mellanstadiet och sedan dess har vi inte haft någon kontakt. Hon bodde i ett stort vitt trähus på landet som gick i lantlig stil blandat med New England. Jag tror jag får fråga om jag får visa några bilder för det var så himla fint. Konstigt med tid ibland för det kändes som det var igår vi sågs.
Imorgon jobbar min man sin sista dag och sedan har vi tre veckor tillsammans. Det blir tenniscup i Strömstad, stranddagar i Gottbol, grillkvällar och mer har vi faktist inte bestämt. Vi får se vad vi hittar på.
Jag är jättedålig på att kommentera men jag följer er ändå/ Sommarkramar från Åsa♥♥♥

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg! Va fint ni har, nu blir jag nyfiken och vill se mer bilder. De nya fönstren är såååå fina, jag är tyvärr inte lika nöjd med våra. Inspirerande blogg, nu fick jag lust att pyssla , måla. Kram på er och hälsa era söta killar lycka till i helgen!

    SvaraRadera