torsdag 19 maj 2011

Olivträd♥

Mitt nya olivträd fick jag för 79 kr på Netto.





Fina S som nu är 22 år♥ Hon fick en ny cykel i present.



Dukat för födelsedagskalas♥


Körsbärsträdet som blommar så vackert♥


Hejsan!


Just nu är det en hektisk tid. Jag älskar maj månad, men det är lite för många aktiviteter så man hinner inte att njuta. Båda grabbarna spelar klasskamp och det är seriespel i tennis varje helg samt tre tennisträningar i veckan. Förra helgen hade killarna seriepremiär i tennis hemma. H är med i pojkar -10 och pojkar -12 och M i pojkar -12. Båda lagen vann med 4-0. Grattis! Nu i helgen spelar M i Lidköping och H i Hammarö. Min man ska även ha aktiefest och vi ska till mormor och mysa. Det blir även ett besök till "Lev Vackert" butiken som öppnar ut mot skärgården. Härligt!

Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥





1 kommentar:

  1. Hej där!! Håller med dig härligt i Majmånad men lite
    för mycket.. Allt på än gång..I morgon ska vi på 20-årskalas barnens kusin som fyller år..
    Sen måste jag oxå ta en tur till "Lev vackert" butiken...Ha en skön springtur imorgon kram/Helen

    SvaraRadera