söndag 22 maj 2011

Dannebrogen!...

Nej då det är inte Dannebrogen, det är bara lilla Ida som hänger
i flaggstången utanför "Lev Vackert" butiken. Kul grej tycker jag,
i och med att de hade fin dansk design i butiken.



Jag och Susanne sitter och fikar på den fina uteserveringen
och cafe´t "Två tanter" tillhörande "Lev Vackert" butiken,
som ligger alldeles i början av vår vackra skärgård♥






Syrenerna blommar som vackrast nu♥






Liljekonvaljer som jag fick av kära mamma♥
(Lite suddig bild bara)




Hej!


Vilken underbar helg!♥ Jag har hunnit med två löparrundor, myst med familjen, ett besök till nyöppnade "Lev Vackert" butiken, sovit över hos mamma med killarna och fått god mat, min man haft herrmiddag och det har varit seriespel i tennis i Lidköping. Det blev 3-1 till Kristinehamn. Grattis killar! Ni måste åka till "Lev Vackert" butiken. Det var en av de finaste butiker jag har varit inne i. Det fanns så mycket fint som man ville ha och mycket att titta på. De har byggt upp små miljöer och integrerat cafe´t på ett mysigt sätt. Åt en underbar cupcake till fika.

Denna vecka blir även den fylld av aktiviteter.

Ha det gott! / Kram Åsa♥♥♥













1 kommentar:

  1. Ja vad kul att höra att inredningsaffären är så fin ett lyft för Kristinehamn , härligt att man också kan ta en fika , Älskar syrener , men de får gärna vänta till skolavslutningen det hör liksomm till , blommor man alltid gav till fröken ,ha en bra vecka kram !

    SvaraRadera