torsdag 28 april 2011

Lavendel♥





Vit & Lila lavendel♥


Hissgardiner till köket som jag har önskat mig länge. Min goa vän
med bloggen Blåbär och smultronstället lät mig köpa hennes,

hon visste hur gärna jag ville ha dessa. Tack♥





Hejsan!



Idag och imorgon har jag semester, vilket är så skönt. En långhelg till. Vi skulle egentligen ha åkt på ett träningsläger i Falkenberg som blev inställt. Istället blev det tenniscup ute på grus i Örebro. M spelade igår i Kumla och H spelar på sin första match på lördag. Idag började dagen med en springtur vid Hultet. Är så glad att jag orkar springa 5 km nu, mitt mål är 7,5km. Annars har vi mest tagit det lugnt. Vårt plommonträd har tyvärr dött, så idag vi sågat ned det. Känns tråkigt för jag älskade när det blommade och den fick så goda plommon.




Ha det gott!/Kram Åsa♥♥♥







2 kommentarer:

  1. Lanendel så fint!
    Hoppas att allt är bra.

    visst är hon go Susanne som lät dig ta gardinerna, vi kikade på tyglagret till dig, men de var slut.

    Ha det gött!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lavendel är så underbar växt , tänker alltid på Lena Linderholm som alltid har med det i sina böker och bilder , soliga hälsningar till hela familjen kram

    SvaraRadera