torsdag 21 april 2011

GLAD PÅSK!







Söt fågelunge från SIA. Fått att goa Susanne för
några år sedan. Nyinköpt lavendel, doftar ljuvligt♥






Mina ljuslyktor som egentligen är gamla sillburkar.




Älskar hortensia♥




Vitsippor från älskade mamma♥



Hej!

Jag älskar PÅSK!!! Idag har jag gått påskparad med barnen där jag jobbar. Kul! Tycker fortfarande att det är lika roligt att klä ut mig till påskkärring. Nu i helgen ska vi mysa riktigt ordentligt. Imorgon förmiddag kommer en kär ungdomsvän med familj på fika. På kvällen är vi bortbjudna till goa vänner. Påskafton tillbringar vi med min mans släkt och påskdagen med min mamma. MYS♥



Önskar alla som kikar en en GLAD PÅSK! KRAM Åsa♥♥♥











2 kommentarer:

  1. du passar som påskkärring ,det låter som ni kommer att få en toppen helg! kram !

    SvaraRadera
  2. den vackraste påskkärringen jag sett...
    Ha en underbar helg!
    Hoppas vi kan ses någon stund...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera