lördag 12 juni 2010

Finaste...





Hej!
Igår var det skolavslutning och studentfirande. Min stora pojke gick ut trean och min yngsta gick ut ettan. Kändes väldigt speciellt. Det firade de med mormor. De har sin alldeles egen tradition, där de gör jordgubbstårta, grillar och badar hos min mammas goda grannar i deras pool. Min man och jag var på studentkalas hemma hos Susanne med bloggen Blåbär och smultronstället. Hennes sambo har två barn som tog studenten. Det var festligt med bubbel, god mat och så goda efterrätter. Denna dag hann även min stora pojke spela tennis i Picassocup. Det var första gången hann ställde upp i pojkar 12. Han har inte fyllt tio år än. Han vann sin match och gick vidare till idag. Idag förlorade hann dock mot en riktigt duktig kille. Imorgon spelar båda mina pojkar i pojkar 10 -klassen. Håller tummarna!
Ikväll ska jag ut och äta på Mastmagasinet med ett tjejgäng, det ska bli så mysigt. Visar idag två så fina smycken som jag fick igår. Det ljusblåa pastelliga armbandet fick jag av en underbar kollega och det fina halsbandet fick jag av mina underabara barn och föräldrar i förskoleklassen. TACK!
Ha en trevlig lördagskväll/KRAM Åsa♥♥♥


3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Så snygga smycken.

    Kul att det går bra för killarna i tennisen, förstår att du är en stolt mamma.

    Ha det bra vännen,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vad många fina smycken du fått sista månaden, vännen. Passar fint på dig:-)
    Visst hade vi en trevlig studentfest och Mastis var också trevligt. Hoppas vi ses i helgen. Ha en mysig midsommar annars!!!
    Tennismatchen var spännande, hur gick det till slut?
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig en Trevlig o fin Midsommarhelg! Sommarkramar Therese

    SvaraRadera