fredag 17 juli 2009



Hej!

Vart är det fina vädret? Idag ska vi åka till Rudskoga och äta lunch hos barnens farmor. Lyxigt såhär i semestertid. I Rudskoga finns det en strand som heter Gottbol och som ligger i sjön Skagern. Det är en långgrund, lång strand med badbrygga och framförallt inga stenar att slå i fötterna i.Gottbol är sommaren för vår familj. Frågar man barnen vad vill du göra i sommar, säger de:-åka till Gottbol, grilla, spela minigolf och tennis. De har inte så stora krav. Det är det som är så härligt med barn.

Idag tänkte jag presentera våran lilla gullekissekatt "Iniesta". Vi fick honom från en familj där barnen hejar på Barcelona. Min man skojade med att döpa om honom till "Scoles" i och med att han är Manchester United fan. Nej då Iniesta får det bli. Min mamma dock tycker att det är svårt att säga så hon säger "Gösta". Han sprider glädje i vårt hus och vi tycker så mycket om honom. Ha en skön sommardag! KRAM Åsa♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Å vilken liten sötis!
    Trevlig helg! Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Er katt är för söt, nu måste vi komma och hälsa på...
    Roligt namn, jag skrattade gott när jag läste att din mamma kallar honom för Gösta:-)
    Kram på er!
    Susanne

    SvaraRadera