måndag 11 maj 2009

Mitt tips!...




Hej!
Härligt att ha egna färska kryddor att gå och plocka av. De knapriga kexen med rosmarin tycker jag jättemycket om. Dessa köpte jag på Coop. Idag har min stora pojk spelat klasskamp. Gud så spännande det var. Tillslut så vann de, men det var en hård match. Blev så glad när jag såg att "Spelets härskare" av Sidney Sheldon har kommit på DVD igen. Jag var bara barnet när jag såg den filmen och jag bara älskade den. Tror att det kanske blir en filmkväll. Ha det så bra ALLA BLOGGARE/ KRAM Åsa


9 kommentarer:

  1. Kul att sonen vann idag!! Man känner alltid sån glädje för barnen, *ler*. Sidney Sheldon var min favvoförfattare när jag var yngre, en riktig kärleks o intrig-författare, hihi. Ha en fin kväll, Kramis Sofia

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Det där brödet är jättegott,åt det första gången på ölme prästgård,sedan hade dom det på Hemköp,men bra tips att coop har det nu.
    Ha det bra kram Anna

    SvaraRadera
  3. God kväll! Bra med lite goda tips...Annars så kör man i samma...
    Du behöver inte ta med dig något.. Jag bjuder på något.. Du är Välkommen Kram:Helen

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!
    Vad kul att du vill vara med i tävlingen, nu kan du ju länka oxå;)

    Visst var Sidney Sheldon böckerna o filmerna bra! Slukade dem i min ungdom..minns du Tracys Hämnd??:)

    Ha en bra tisdag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!
    bra tips det får jag testa... jag gillar Rosmarin.

    Spelets härskare en av mina favvo i yngre dagar. Jag minns jag och min kompi Bettan hyrde filmera det var 3 st och kollad en hel natt...

    Angående torsdag hos Helene kan det bli lite svårt för mig, ma och pa kanske kommer de är kvar i Lysekil och tänker övernatt här en natt på hemresan och det kan kanske bli torsdag. Jag sa till Helene att ni kan ha träffen utan mig...snyft.

    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  6. Älskar färska kryddor, har lite av varje.
    Kexen är såå goda, vi fick ju hos er sist.
    Sidney Sheldon kommer jag ihåg, lite nostalgi...får komma och låna DVd´n någon gång. Måste hämta CD´n också. Ska bli kul att ses hos Helén på torsdag, synd att Lotta har annat för sig...
    Jag är ledig idag, skönt. Imorgon ska jag till Karlstad på behandl. och läkarbesök.
    Jag hör av mig innan torsdag.
    Kramis vännen Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej svejs! vad kul att du gillade reportaget...Vilka härliga kryddor du fått tag på! Kul att se en bild på dig också. Jag kommer ihåg att jag absolut inte ville visa mig på bild när jag började blogga, men man ändrar sig. Nu tycker jag ju att det är jättetrevligt att ha en bild på den man skriver till! Ha de riktigt bra! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Hallå igen! Nu känner jag mig nästan tjatig...Ser att jag var sist o skriva på din blogg! och så är jag här igen...Tack för kommentaren! jag håller med dig visst är det fräscht med marint o vitt också...Kan aldrig bestämma mig för vilket....Vilka världsproblem man har...Hi! Hi! det är nästan så man skäms...Ha de gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Alltid roligt med tips o ideér... Kram

    SvaraRadera