torsdag 14 maj 2009

Ändring i tallrikshyllan.

Tycker om vita kannor.

Wilmabordet utan duk. Älskar den serien från Mio.









Den blåa urnan är ett arvegods från mammas faster Alva.




Min fina ängel





Den gamla loppisstolen är nu klädd i Tildatyg.



Hej!
Idag är det redan torsdag. Jag förstår inte det här med tiden. Hur kan tiden bara rusa iväg så. Barnens storasyster S fyller 20 år idag, GRATTIS! Idag slutade jag tidigt och ska snart iväg till frissan för klipp och sling. Det är ungefär vad jag unnar mig i skönhetsvård. Sedan är det klasskamp för att sedan avsluta kvällen hemma hos Helen med bloggen Hagagård. Vi ska ha våran första bloggkväll. Det ska bli trevligt. Kram/Åsa









4 kommentarer:

  1. Oj vad mycket det var att stå i för dig idag.
    Tallrikshyllan är jättefin och Wilma serien är också helt super.
    Ha det så trevligt ikväll.

    Kram kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska ha trevligt i kväll hos Helén.
    Fina detaljer i ert matrum, det är så romantiskt.
    Snart ska jag måla min tallrikshylla och förhoppningsvis få upp den i köket...
    Ha det så underbart hos frissan, det är en njutning:)
    Vi ses i kväll, hämtar dig!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åsa vad fin du är! Även fast jag redan har fått en 'förhandstitt', hihi... Ja Wilmaserien är bedårande fin, håller med:-)Stor Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!
    Vad söt du är!! Vad roligt att få ett ansikte till bloggen:)

    Wilma serien är väl helt underbar!!

    Hoppas ni hade en trevlig bloggkväll,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera