onsdag 27 februari 2013

Rosa inslag..

                                          Gammalrosa fleecepläd och kudde från MIO, Eightmood
                                                     Kudde från Hemtex.

 
                                                    Rosa fritidsskor från H & M, 249 kr.

Hejsan!

Varit hemma måndag och tisdag har läst litteratur och skrivit på min examinationsuppgift. Jag läser en kurs i svenska på universitetet i Karlstad Läs- och skrivlärande i pedagogisk verksamhet III. I vardagsrummet har jag piffat med lite nya kuddar och ny pläd. Kände att rosa inslag skulle passa fint, nu när det snart är vår. I helgen när jag var i Örebro och shoppade med mina fina vänner från gymnasietiden hittade jag ett par rosa fritidsskor som fick följa med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar