söndag 24 februari 2013

                                                    Ägg från Indiska. Ljuslyktorna Kastehelmi,                       
                                                    Iittala, som betyder daggdroppe är en gåva från en
                                                    kär vän. Önskar mig en glasfärgad ljuslykta till.


                                                     Äggen får symbolisera  vårkänsla på ljusbrickan.

                                                    För mig skapar skott i vatten VÅRKÄNSLA!
                                                    Betonghästen hittade jag i en inredningsbutik bredvid CE ute 
                                                    och inne i Örebro. De hade massor fint!
                                                 

                                                    Den laxrosa krukan är från samma butik som betonghästen.
                                                    Tänker mig att en vit orkidé med rosa inslag kommer att
                                                     passa fint i den.

Hejsan!

Igår var jag till Örebro för att träffa mina fina vänner från gymnasietiden. Vi fick supergod frukost hemma hos M. Sedan drog vi ner till staden och pratade, shoppade och umgicks. Vi fikade på ett café som hette BARA VARA. Det stället gillade jag! Sedan gick vi hem till M igen och pratade vidare. M bjöd på så mycket gott och vi firade med lite bubbel. Så mysigt det var! Tack alla!!
Lilla H har varit till Mariestad på tennisläger, så det ska bli skönt när han kommer hem. Saknar honom så. Mina barn har sportlov veckan som kommer. Härligt!

Ha det gott!/Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar