söndag 16 juni 2013

Plånbok "Wagtail by disaster"

Plånbok från LEV VACKERT butiken 299 kr.
                                                    Den fina blomgruppen är från mina goa barn som jag som pedagog
                                                    följt i 4 år.
                                                   
Hejsan!

Underbara och härliga sommar!!! Snart semesterdags vilket jag ser fram emot mycket. Efter sommaren börjar jag ett nytt jobb med nya pedagogiska utmaningar. Det ska bli spännande att få lära känna nya barn, kollegor och lokaler. Midsommarafton firas tillsammans med fina vänner, förhoppningsvis en liten båttur och god mat.

Ha det bäst!/Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Hejsan Åsa! Vilken härlig plånbok du hittat, får nog ta mig en tur till Lev Vackert snart. Tyvärr blir det inga kattungar i år. Vi bestämde att låta dem vila från ungar detta år. Tyvärr har vi fått tagit bort vår älskade Molly som hastigt blev sjuk. Hon var så gammal också så veterinären visste inte om hon skulle klara en operation. Vi vill ha en ragdoll eller norsk skogskatt igen men det blir tidigast nästa år. Jag jobbar min sista dag imorgon, det vore jätte kul om vi hann träffas. Ha en fin midsommar så kan vi väll se om vi hinner med en träff lite senare under sommaren! Kram Lotta

    SvaraRadera