lördag 16 mars 2013

Våren är på ingång...


                                              Fint ordspråk, som emaljskylt, hittade jag i en mysig inredningsaffär
                                              i Överby köpcentrum i Vänersborg. Passar fint på kökshyllan i köket.
                                                     Det gammalrosa ägget hittade jag i samma affär.
                                                    Likaså fågelburen på fot. Ska fixa en murgröna eller plättar
                                                    i luften och ha i den.

                                                    Favoritägg i bruna nyanser köpte på Lev Vackert förra året.
                                                    Knoppar från ett 100 årigt Kastanjeträd som höggs ned.
                                                 
Hejsan!

Förra helgen var vi i Vänersborg fredag-söndag. Pojkarna var inbjudna på tennisläger en varsin dag så då passade vi på att bo två nätter på hotell. Det var så mysigt! Vi åt indisk mat på fredagskvällen och god mat på hotellet på lördagskvällen. Såklart tittade vi på melodifestivalen. Hotellet hade gjort i ordning med storbildstv. Det var riktigt trevligt för det var som ett sporthotell med många barn och föräldrar som bodde där. Jag hade en varsin shoppingdag med H & M. Det var något som uppskattades märkte jag. De har blivit så stora nu att de gillar att gå och titta i affärer. Vi hittade lite smått och gott.
 Ikväll ska jag på tjejmiddag vilket jag ser fram emot.

Ha en trevlig helg!/Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar