onsdag 13 februari 2013

                                           Servettringar från Lev Vackert butiken

                                             Lev Vackert boken från söta S.

                                                     Present från min mans syster G.

Hejsan!

Det duggar inte tätt bland inläggen. För mig och min familj är helgerna upptagna med en del tennisturneringar. Jag njuter av att dagarna blir allt längre och ser fram emot våren och lite värme. Imorgon är det Alla hjärtans dag. Jag har alltid gillat den dagen. Så det blir att ta på sig något rött och fira med nära och kära! Ha det gott!

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte alltid så lätt att hinna med allt!Hoppas du och din familj får en fin Alla hjärtans dag imorgon :)
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!Fina romantiska ting.
    Lev Vackertboken har jag också, den är så. Har även den första:-)
    Mycket tennis blir det förstår jag.
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera