fredag 3 augusti 2012

En liten knoppbräda♥


            Den röda väskan är en frökenpresent som jag använder
och tycker om jättemycket.
     



  Stålängeln har Susanne med bloggen Blåbär och Smultronstället gjort♥

Hej igen!

Tänkte visa er hur det blev i lilla vita rummet med knoppbrädan som jag har målat vit. Inläggen blir lite tätare när jag är ledig. Just nu är jag inne i en kreativ period och jag älskar att greja med grejorna. Vet att det kommer perioder där inläggen inte duggar så tätt och där inspirationslusten inte finns där. Nu ska jag ut och skörda den fina dillen som växer i vår pallkrage. Det blir att frysa in lite och ta fram i höst och vinter. Känns lyxigt att kunna äta sin egenodlade dill, gräslök, oregano och persilja. Får   visa vad det växer i nästa inlägg.                                                                            
Kram Åsa♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar