söndag 12 augusti 2012

Blå Drömmar♥

                                                    Kökshandduk Trollslända
                                                    Ramen som jag tror ska målas vit passade perfekt.
                                                    Gardinlängd Poesi present från mamma♥
                                                    Den ska hänga som väggbonad i det vita rummet.

Hej igen!

Texstilkollektionen Blå Drömmar designad av Helena Sellergren (DESIGN Stockholm HOUSE) är vacker tycker jag. Ide´n med att rama in kökshandduken fick jag av Julia med bloggen Julias Vita Drömmar.

Ha en mysig söndagskväll!/Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vilken bra idé, tycker trollsländor är så fina:)

    Ha en trevlig vecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Fina bilder hos dig Åsa. Har nu tittat på alla bilder från Kärrstegens gård och jag blir sugen att åka dit. Ska på Formex mässa nu i veckan och kommer då att träffa Katarina och hennes man i deras monter som alltid är mycket fin. Får se om det görs några inköp av gamla möbler där till mig själv. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera